23 Temmuz 2011 Cumartesi

Barbie Dünyası



DÜNYA

Ne dünyada, Barbie bebek toplamak yapıyor yetişkin bir kadın, onun hakkında bloglama dursun ? Bu ortalama, gerçekten mi ?! Dünyanın ne geliyor? LOL Ben bu duygular pek çok kez duydum ve ne olduğunu tahmin ettik? Ben yok bakımı. Ben Barbie seviyorum!

Bu blogun adı ağabeyim geldi. O, benim yatak odası ve bebek siparişi verdim geldi Barbie başını sallamak ve söyleyebilirim "Vanessa, sadece, Barbie oynamak etmeyin!" Böylece bu blogun başlığı. O bu diye kendi kendine yorum olduğunu tutulması olurdu eminim katkıda bulunacağına dair herhangi bir fikir vardı.
Anyhoo, ben sadece eğlenmek ve stres biraz rahatlatmak için yapıyorum. Ben de bu blogu, moda ve aksesuarlar için my love içeren ediyorum. Bizi izlemeye devam edin ve katılmak için çekinmeyin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.