2 Ağustos 2011 Salı

Bilardo oyunları



Bilardo oyunları hep beni çekmiştir.buda öyle bir oyun .Yakar top lardan kaçın ,sizi yakmadan siz onu yakın.Renkli toplar masa da yerlerini almışlar,oynanmayı bekliyorlar.
Bilorda oynamayı ben bilmiyorum ama ,nasıl oynanıyor bilen var mı çocuklar,biri bana anlatsın.
Istakanızı alın ,topunuzu da seçin. Masadaki diğer renkli topları kendi topunuzla vurmaya çalışın.
En kısa zaman da topları yerlerine girdirin. Bileğinize güveniyorsunuz,ben bu oyunun kral oynarım diyorsanız oyunlar9.com.tr sizlere en yeni bilardo oyunlarını siz sunmaktan kıvanç duyar.Yeni oyunlar,yeni heyecanlar her zaman burada çocuklar.
Bilardo oyunu ,aynı zaman da spor çocuklar.Dünyaca ünlü sporcularımız var bilardo da.Sizde iyi bir sporcu olabilirsiniz .
Bilardo oyunları ile sizde iyi bir oyuncu olabilirsiniz.Hem spor ,hem eğlence diyorsanız sizleri bilardo oynamaya bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.