12 Ağustos 2011 Cuma

farmville oyunu

Çiftlik oyunu ,hayatıma 2009 yılında girdi.İlk heycanla tarlamızı kurduk,komşular ekledik,oyunu anlamak için dil bilmemek çok kötüydü,ilk zamanlarda çok zorlanmıştık ,ona buna sorarak oyunu anlamaya çalıştık.oyuna tarla ekmekle başladık,biraz zaman geçti komşularımızı
ziyaret etmemiz gerektiğini,komşularmızın hayvanlarını yemlemek,su ve gübre atmak bunlar bana çok zevk veriyordu.Gezmeye bile gidemez olmuştuk
tarla hasadımız var diye,sanki hayatımızı sanal bir oyun olan bir tarlaya bel bağlamıştık.Arkadaşlarımızn sayısı arttıkça tarlamız paramız artıyordu.
Hergün oyun biz bir bagımlı yapmaya başlamıştı,iyi bir eglenceydi.Zaman geçtikçe oyun daha da gelişti dünyada en çok oynanan oyun olma yolunda ,
hızla yükselişe geçti,Türk medyasında,dizilerde farmville oyunu konu oldu.Bir ara türkçe versiyonu çıktı ama tutmadı ,gerçek farmville hep tercih
edilen oldu.Çiftlik oyunu ,küresel dünyayı, aynı çatı altında topladı o kadar geliştiki ,komşularımızla selamlaşma başladı.Bu oyunun en güzel
yönü hiç duymadıgımız ülkelerin vatandaşlarıyla komşu olmuştuk.Sadece bir çiftlik oyunu insana paylaşma,selamlaşma ,begenme,belkide evliliğe
götürecek dostluklar yaşattı.Ben bu oyuna kız kardeşim sayesinde başladım ,en iyi oyun arkadaşımda hiç tanımadıgım biri Dilek olmuştu.
Onun sayesinde oyun daha da zevk vermeye başlamıştı,ben mutluydum artık.İyi eglencesi olan bu oyun her yıl daha da gelişti,artık yeniliklere
yetişemez olmuştuk artık sıkmaya başlar oldu,eskisi gibi çok girmez olduk.TAm sıkıldık bıraktık derken yeni ağaçlar çıkmaya başladı,bizde ağaç
yetiştirme yeni ağaç bulma yarışına girdik.Ne zaman bırakmak istesek farmville bizden önce davranarak yeni birşey çıkarmayı başardı,şimdi de
hayvan hasatlarında mastır yapmayı oyuna koydu.Biz bu oyunu bırakmak için çaba sarf etsekde o bizi bırakmıyor malesef.
İyi güzel oyun bide fv sorunu olmasa,dil konusunda bize yardımcı olsa oyun süper olurdu.Çok uçuk komşuluk sayısı bence,komşular arttıkça kaliteli oyuncucu bulmak zorlaşıyor,
bence sayıdan çok en çok komşuluk vazifesi yapanları bulmayı sağlayan bir sistem olmalı.Son zamanlarda oyun kendini tekrarlamaya çok başladı,fabrikalar
oyunu bozdu hiç sevmedim ben.Ben artık en sade halini özler oldum.Ta orda uzakta bir köy vardı,şimdi şehir oldu tarlam.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.