1 Ağustos 2011 Pazartesi

sayıları bulmaca




1,2,3,4,5,6,7,8,9 ve oyunlar başlasın....
Bir diğer bir anlamıyla ilk sayı matemetikte ,sayılar renkler gibi bir anlam ifade eder dünyamızda.
Herkesin bir uğurlu sayısı vardır benimde var benimkisi onüç ve onbeş neden bu sayılar diyorsanız,benim hayatım için en güzel
günlarini ifade ediyor.Hayatımın aşkını tanıdım ben çok mutluyum,umarım ki hep mutlu olurum.Tabiki sevgilim de.Ben
bu yüzden sayıları çok seviyorum.

Hayat bir bulmaca eki ,Sayı Bulma Oyunlarını seviyoruz. Oyun oynamak için oyunlar9.com.tr seçin en güzel sayı bulmacaları burada.
scooby -doo oyunlarıda var birde. Burda sayılar çok eglenceli çünkü onlar saklambaç oynuyor bizle ,saklanıyorlar .
Hadi saklambaç oynamaya çocuklar en güzel oyunlar9.com.tr da. Arkam sağım solum söbe:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.