15 Eylül 2011 Perşembe

kurnaz tilki 3. bölüm




Tilki oralarda gözüne ilişen bir köy evinin kapısına dayanmış.Ne yapıp etmiş yine kapının altında yatma izni koparmış kazınıda ağıla bırakmış gece yine kazı afiyetle yemiş.tüylerini toprağa gömmüş sabahşleyin kazının aramış bulamamış.bulamayınca ya kazımı bulursunuz yada yada bana bir kuzu vrirsiniz diye tutturmuş ev sahibi çaresizlik içinde tilkiye kuzuyu vermiş,tilki sevinç içinde kuzuyu torbasına tepmiş. Yürü ha yürü akşam olmuş;
tilki yeni bir kapıya dayanıp yeni bir yer istemiş ev sahibi kabul etmiş.Tilki gece kuzuyu yiyippostunu çukura gömmüş sabahleyinde yaşlı adamın gelinini istemiş.
ne yapsınlar? dediğini yapıp tilkiyi uğurlamışlar.

Pepee izle

kurnaz tilki torbasını sırtlamış düşmüş yola bir yandan yürüyor bir yandanda söyleniyormuş.
tavuğu verdim kazı aldım kazı verdim kuzuyu aldım kuzuyu verdim gelini aldım.
böyle kasıla kasıla gülerken torbanın içinde hırıltılar duymuş.
torbanın ağzındaki bağı çözmüş torbadan çıkan koca bir kurt köpeği atlamasınmı?
tilki korkuyla koşmaya başlamış.
kurt köpeği peşinde tilki tam yakalanmak üzere iken kendini inine atmış ama çoban köpeği bir türlü ayrılmıyormuş inin önünden bunun üzerine tilki kulaklarına sormuş.
Ey benim kulaklarım karabaştan kaçarken ne düşünüyordunuz?
yakalanmamak için ne yapmamız gerek tiğini düşünüyorduk demişler.
tilki sevinmiş onlara altın küpeler alacağını sözünü vermiş.
sonrada ayaklarına dönmüş
ey benim ayaklarım siz ne düşünüyordunuz.
nasıl hızlı koşabileceğimizi düşünüyorduk demişler.
sonra kuyruğuna dönüp sen ne düşünüyordun demiş.
karabaşın seni yakalamasını dileyerek ayaklarını kamçılıyordum demiş.
sen hainin hırsızın tekisin demiş.
bu sözler tilkiyi çileden çıkarmış kuyruğunu delikten dışarı çıkarmış al karabaş ısır şu haini demiş kurt köpeği kuyruğu yakalamış tilkiyi dışarıya çıkarmış ve onu yemiş böylece tilki yaptıklarının cezasını çekmiş.

http://www.pepeizle.biz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.