15 Ekim 2011 Cumartesi

oda oyunları ve biz

Odalar da gezmek,kaybettiklerimizde odalarda bulmak oyunun amacı bu.Oda oyunları çok eglenceli bir oyundur.Sıra sıra
odalar var,bazıları kilitli ,açmak için kilit lazım,hangi kilit hangi kapının, en kısa zamanda açmak lazım.
Bazı odalarda saklananlar var onları bulalım çocuklar ,bunlar yaramaz afcan çocuklar ,her yere saklanmış olabilirler.
http://www.odaoyunlarim.com sitesinde
sizce nerelere saklanmışlardır ki? Bu odalar da çok saklanıaçak yerler var,bizim çok dikkatli olmamız lazım ,gözden
kaçırmamalıyız,çok dikkatli olalım.Hadi arama zamanı ben dolaplara bakıyorum ,sende yatak altına bak bakalım,aramalar
sonuç verecek mi?durmak yok ,yola devam arkadaşlar.
Ben çocukken en çok saklanbaç oyunun severdim ,bu oyun ,odalarda çok güzel saklanaçak yerler olmasından dolayı
saklanbaç oyunu ev oyunu benim için.Odaoyunlarım.com bu heycanı yeniden yaşattı bana.oyun oynamak
odadan odalara koşmak ,her odada yeni heycan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.